בר מצווה בכותל,  מתופפים בכותל,  קלרינט לכותל,  תופים לכותל

מתופפים בכותל עם קלרינט

בס"ד

שלום לכולם

מתופפים בכותל אשר עושים שמח בתהלוכת בר מצווה בכותל

ב 10 שנים האחרונות אנו עדים לתופעה של בר מצווה בכותל, כאשר המון משפחות מגיעות לחגוג את האירוע הקסום בכותל המערבי ורובן משלבות מתופפים בכותל.

מתופפים בכותל זה גימיק שהתפתח בעקבות ביקוש המשפחות לשמח את חתן הבר מצווה עם תופים ושופרות.

לאחרונה אנו עדים לשדרוג של מתופפים בכותל, כאשר השדרוג הוא תוספת קלרינט לתהלוכה בשילוב התופים.

קלרינט הוא כלי מאוד עוצמתי אשר נותן נופך יהודי, וכמובן השילוב של תוף עם הקלרינט יוצר משהו מאוד מיוחד וחדשני.

אז לכל המשפחות אשר באות לחגוג בר מצווה בכותל, תדעו שיש משהו חדש, משהו חדשני. רבי נחמן מברסלב אמר שצריך להתחדש כל יום מחדש, אז הנה התחדשנו לכבודכם.

מתופפים בכותל עם הקלרינט מנגנים את כל סוגי השירים וכל סגנונות המוסיקה. ישנה אפשרות לנגינה בסגנון חסידי וישנה אפשרות לנגינה בסגנון מרוקאי או תימני.

כמובן שאתם המשפחה תאמרו לנו איזה סגנון אתם מעדיפים, למרות שמנסיון, כל מה שקובעים הולך הפוך, צריך לזרום לפי הקהל, ומה שהקהל דורש צריך לתת.

מה שנחמד וטוב בקלרינט עם מתופפים בכותל, שמצד אחד יש את הקצב של התוף שמנגן ומצד שני ישנה את המלודיה שמתנגנת, וכך אתם מרוויחים את שני העולמות.

כמובן שישנם משפחות אשר בוחרות לערוך אירוע בר מצווה בכותל רק עם מתופפים בכותל בלי קלרינט כי הם רוצים יותר את האש של התופים, אבל משפחות אשר מגיעות מחו"ל או משפחות אשר לא דוברי עברית טובה, אני ממליץ על שילוב של קלרינט עם מתופפים בכותל כי אז הם שומעים את המלודיה ומזמזמים את המנגינה. משהו שמאוד עוזר להכנס לעינינים ולמוסיקה של התהלוכה לכותל.

רק תדעו דבר אחד מאוד חשוב, בחירת מתופפים בכותל או קלרינט לכותל זה לא העינין כי – כולם עושים שמח, גם מתופפים וגם קלרינט, העיקר זה התהלוכה לחתן בר המצווה לכותל, מספיק שתערכו תהלוכה לכותל ועשיתם את הדבר הטוב ביותר לחיבור ואיחוד ולשימחת כל האורחים והמשפחה.

אנו צוותי מתופפים לכותל מנסים לחדש ולהתחדש בתהלוכות בר מצווה בכותל, אבל תדעו שיש דבר שאומר ש –  " סוס מנצח לא מחליפים ", אז אנו לא החלפנו, רק הוספנו עוד משהו למירוץ שיהיה מענין ושמח.

נתראה בשמחות ואמן ונשאר בפשטות.

תודה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *