בר מצווה בירושלים,  מתופפים בירושלים,  מתופפים לבית כנסת

מתופפים לבית כנסת יוחנן בן זכאי

להזמנות – אושרי 0523200401

שלום לכולם

הנער אוטוטו מגיע לגיל 13. גיל מצוות, גיל שכל ילד יהודי חוגג בר מצווה ועולה לתורה.

ישנם הרבה סוגים של חגיגת בר מצווה ועלייה לתורה. סוגים מגוונים, וכל אחד מתאים את עצמו לחלק שהוא מתחבר יותר.

אם החלטתם לערוך את חגיגת בר המצווה באיזור הרובע היהודי שבירושלים צמוד לכותל המערבי, יתכן מאוד שבית כנסת יוחנן בן זכאי יהווה את הבחירה הנכונה בשבילכם.

במאמר זה אנסה להמחיש לכם את סדר היום ליום בר מצווה בבית כנסת יוחנן בן זכאי.

אם החלטתם לשכור אוטובוס לכל האורחים, עשיתם בשכל רב. האוטובוס יחנה בשער ציון ושם ירדו כל האורחים ומשם נתחיל את יום הבר מצווה. אם האורחים מגיעים עצמאית, הם יחנו בחניון ממילא ומשם יגיעו לשער ציון ברגל. זמן הליכה של 20 דקות בערך.

בשער ציון יחכו לכם צוות מתופפים עם שופרות, וכמובן חופת חתנים גדולה ויפה. נפתח במעגלי ריקודים בשילוב שירים לכבוד חתן בר המצווה. השמחה מתעצמת וההתרגשות גדלה.

אם החלטתם לשלב הפרחת בלוני הליום, דבר שאנחנו דואגים ומספקים, זה הזמן לחלק לכל האורחים את הבלונים ולצאת בתהלוכה שמחה לכיוון בית הכנסת יוחנן בן זכאי שהוא אחד מארבעת בתי הכנסת הספרדיים ברובע היהודי.

נצעד בשילוב שירים, תופים ושופרות לכיוון בית הכנסת. נחצה את הרובע היהודי עד שנגיע לבית הכנסת יוחנן בן זכאי. נעצור ברחבת בית הכנסת ושם נערוך טקס הפרחת בלונים. נברך את חתן בר המצווה, נספור לאחור מ-13 ל-1 ואז נפריח את הבלונים לשמיים. השמיים יצבעו בתכלת, לבן וכחול והשמחה בעיצומה עם מעגל ריקודים אחרון לפני הכניסה לבית הכנסת.

הרבה משפחות בוחרות לערוך את טקס בר המצווה באחד מ – ארבעת בתי הכנסת הספרדיים שאחד מהם והגדול מביניהם הוא בית כנסת יוחנן בן זכאי. הוא גדול, הוא נעים, הוא יפייפה, הוא ממוזג והוא מרשים. האמא יחסית תהיה קרובה לחתן בזמן שהוא יעלה לתורה ורוב האורחים כולל הנשים יהיו קרובים בשילוב מחיצה מינימאלית. את התפילה אנו, צוות המתופפים נלווה בשילוב עדין של נגינה ונערוך חאפלה גדולה בזמן הוצאת ספר התורה ובעליות העולים לתורה, ובמיוחד כאשר החתן עולה.

עלייה לתורה בבית כנסת יוחנן בן זכאי תהיה אפשרות מצויינת למי שמחפש סדר יום יותר ברור מאשר עלייה לתורה בכותל, או לאמא שרוצה קירבה לחתן בר המצווה בזמן התפילה, או כאשר יש ימים חמים או קרים במיוחד ואז צריך קירוי ומיזוג, או למי שבא לו לעשות אירוע מאוד יוקרתי. כאשר אני אומר יוקרתי זה אומר שעלות בית הכנסת לשעתיים בערך זה 3700 ש"ח.

להזמנות מתופפים לאירוע 0523-200401

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *