בר מצווה בכותל

בר מצווה בכותל – היהלום שבכתר

בס"ד

האם בר מצווה בכותל הוא באמת היהלום שבכתר?

כיום ישנם עשרות סוגים של בר מצווה, מכל המינים וכל הגוונים, שכל אחד הוא מיוחד בפני עצמו, אבל השאלה הגדולה שכל משפחה שואלת את עצמה – האם באמת בר מצווה בכותל מספיק בתור בר מצווה?, האם אנחנו בתור משפחה לא צריכים לתת קצת יותר?.היהלום שבכתר

במהלך עבודתי עם אירועים כמו בר מצווה בכותל, וכל סוגי מעגלי מתופפים בכותל, אני נתקל בשאלות מצד המשפחה של חתן בר המצווה, וכמובן שאלת המליון דולר היא – "האם בר מצווה בכותל זה קצת מדי לתת לאורחים?, האם צריך לעשות עוד משהו חוץ מבר מצווה במקום הכי קדוש לעם היהודי?.

לכולם אני עונה תשובה חד משמעית – לא. בר מצווה בכותל זה מעל ומעבר, זהו יום קסום לכולם. כולם שמחים, כולם ביום חופש מהעבודה. איפה תמצאו יום טיול כזה?, כאשר אתם – המשפחה, מארגנים לכולם אוטובוס שיאסוף אותם בנקודת מפגש, ארוחת בוקר באחד אתרי הטבע המיוחדים בדרך לירושלים, תהלוכה שמחה עם תופים ושופרות לכותל בשלוב ריקודים, ארוחת צהריים באחת המסעדות בעיר, חזרה הביתה מלאים וגדושים בכל טוב.

האם כל מה שפירטתי, זה שום דבר?, אין יום שמח יותר מאשר לחגוג בר מצווה בכותל בשלוב ובשתוף כל האנשים היקרים לכם.

וכמובן, עוד משהו קטן שברצוני לשתף אתכם. במהלך עבודתי במעגלי מתופפים, אם זה באולמות או בגני ילדים, טקס חלאקה או חתונות, מתופפים לבית ספר או מסיבות אירוסין, צוותים של מתופפים בכותל זה החלק הכי שמח שיכול להיות, מפני שהשמחה חוצה גבולות ואמיתית. כנראה בגלל שזה מתרחש במקום הקדוש ביותר לעם ישראל.מתופפים לכותל עם תופים ושופרות

כמה פעמים יצא לכם להיות באירוע של חתונה או בר מצווה באולם, ולמרות שמי שערך את האירוע השקיע בתקליטן מצויין, בר מושקע, להקת מתופפים לאירוע חבל הזמן, אבל פשוט לא רציתם להיות שם, לא היה לכם חשק להיות שם ואתם גמורים מעייפות, ובתוך תוככם סופרים את השניות מתי תוכלו להתגנב החוצה מבלי שאף אחד יראה, תעלו לאוטו ותסעו הביתה למיטה החמימה. אני בטוח שזה קרה הרבה, שלא לדבר על הצ'ק שהוא בתוספת לעונש שאתם עוברים.

ביום בר מצווה בכותל הכל נראה אחרת. פה לא תראו אנשים שרוצים לחזור הביתה כבר כי נמאס להם. פה לא תראו אנשים עם פרצוף חמוץ שרק רוצים שהיום הזה יגמר. פה תראו אנשים שמחים, עם שמחת חיים, שארגנו להם יום טיול שהוא יום חופש באמצע החיים.

כמובן, שלכם ההורים, זהו יום מאוד חשוב, ובטח הייתם רוצים שיהיה יום שהאורחים לא ישכחו. חשוב לדעת שיום בר מצווה בכותל הוא מאוד איכותי, ממלא, שמח ואנרגטי. כמובן שאפשר עם כל זאת גם להתייחס לנושא התקציבי. ביום בר מצווה בכותל אתם לא צריכים תקציב גדול במיוחד כדי לערוך את היום הזה עם כל הטוב שבעולם. היום הזה יראה הכי טוב והכי איכותי ומושקע גם בתקציב מינימאלי, עם פחות כמה עשרות אלפים בתקציב של האירוע.

אז אני באמת שואל אתכם – האם בר מצווה בכותל זה לא באמת היהלום שבכתר?

גם זול, גם איכותי, גם שמח, והכי חשוב תראו ותראו אנשים אמיתיים.

תודה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *