בר מצווה בכותל,  מעגל מתופפים בכותל,  מתופפים בכותל

תשעה באב – זמן הגאולה

בס"ד

מלחמת צוק איתן נגמרה, כל החיילים חזרו לביתם לשלום, זמן הגאולה הגיע, כולם להתכונן.

לאחר חודש קשה במיוחד של טילים מאיזור רצועת עזה, ולאחר חדירות של מחבלים לאיזורנו, נסיונות של חטיפת חיילים ונסיונות של מגה פיגוע, הרינו שמחים להודיע כי המלחמה נגמרה, כל כוחותינו חזרו לביתם לשלום. כאמור כל המנהרות הושמדו, כל המחבלים חוסלו, וכל הטילים של החמאס התפוצצו בתוך אדמת עזה מכח עליון אשר לא ברור עדיין לגרימת הפיצוצים – על כך נתעדכן מפרשננו בשטח "גואל בקרוב".

בזמן מיוחד זה הרינו מתבקשים להודיע ולבשר כי כל ערביי ארץ ישראל החליטו לעזוב מרצונם את ארץ ישראל ואפילו לוותר על הפיצויים אשר המדינה רצתה לתת להם, מה שאומר כי כל אזרח יהודי מארץ ישראל יקבל בונוס לחודש הקרוב, סכום אשר לא פוחת מעשרת אלפים ש"ח לסגירת המינוס.

בזמן כתיבת פוסט זה אנחנו מתעדכנים מהשטח מאיזור הכותל המערבי כי אין יותר תהלוכות בר מצווה לכותל, כל התהלוכות מופנות לכיוון מה שהיה פעם הר הבית. כתבנו מהשטח מספר כי משפחות רבות הגיעו לחגוג בר מצווה בכותל בליווי אורחים ומשפחות מכל איזורי הארץ, ולתדהמת כולם הר הבית נפרץ, הערבים אורזים את הציוד ונסים לכיוון מזרח הארץ לאחיהם הישמאלים מעבר לירדן.

כתבנו מהשטח מספר עוד, כי נשמעים תרועות שופרות בכותל אשר לא נשמעו מעולם, וכי כולם בציפייה כי בית המקדש השלישי יירד מן השמיים ברגע שכל הערבים יסיימו לארוז את חפציהם – סיוע הומניטרי של אריזה יגיע בקרוב. מיותר לציין כי חתני בר המצווה זוכים ליום מיוחד במינו אשר יזכר לדורי דורות וכי לא יקראו לזה יותר בר מצווה בכותל, אלא בר מצווה לבית המקדש. על כן כל הלהקות אשר מתעסקות עם מתופפים בכותל, נא לשנות את כרטיסי הביקור למתופפים לבית המקדש.

דיווחים נוספים מגיעים בכל רגע מכל חלקי הארץ כי עם ישראל בשמחה עילאית וכי ריקודים ושירים נשמעים ברחובות וקופות הצדקה גואות על מיכליהן – ארגון חסד של צדקות לנזקקים אשר נקרא "חסדי נעומי" החליטו בפה אחד כי מעוסק זעיר קטן  יפתחו מגה חברה בע"מ. עדיין לא לפרסום מיהו המשיח, הודעה תפורסם בקרוב לאחר קבלת הודעה למשפחה.

נאום ראש הממשלה החל לפני מספר שניות והרי ציתותים מנאומו: "עם ישראל עבר תקופה קשה, ולאחר שזכינו להיות באהבת חינם אחד עם השני ולהיות בשמחה כלפי חברינו, הורינו, ילדינו ומכרינו, וכמובן לשמור שתי שבתות רצוף ולהתחזק בתורה, משיח בן דוד החליט שזה הזמן לגאול את עם ישראל מהגלות הארוכה שהוא נמצא בא כבר אלפיים חמש מאות שנה. אני מבקש מכולם לא להפסיק לרקוד ולשמוח, לקחת את התפילין לבדיקה וגם לבדוק את חוטי הטליתות כי בקרוב המשיח מגיע. מי שאין לו תפילין מוזמן להגיע לצמתים המרכזיים של כל רחובות הארץ לקבלת תפילין בו יעמדו חסידים מכל גזרות החסידויות של ברסלב, חבד, ויז'ניץ, גור, קרליבך, ליטאים אשר יחלקו חינם אין כסף תפילין מהודרות. אני מבקש לשמור על הסדר של שעות התפילה ולא לפתוח מנינים נוספים שהם לא בשעות הנקובות – דבר אשר יגרום לעומס של ריתחא דאורייתא".

קו השידור עם ראש הממשלה נותק משום מה, אך כתבנו מהשטח מודיע כי הודעה למגורי קבע של יהודים בכל בתי הערבים בכל הארץ ובמיוחד ביהודה ושומרון תקבע לפי גודל הבית וגודל המשפחה, לאחר חישוב קצר הודיע ראש הממשלה כי לא יהיה יותר שכירויות ואפילו יהיה עודף של בתי מגורים אשר שם יאוחסנו פרות וירקות של שנת שמיטה.

חבר'ה זה לא חלום, זו האמת והיא תגיע בקרוב. בינתיים הסוד הוא אהבת חינם. נתפלל ביחד לקדוש ברוך הוא "תן שלום ביננו" – משם הכל כבר יזרום.

תודה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *