בר מצווה בכותל,  מתופפים בירושלים,  מתופפים בכותל,  מתופפים לכותל

מתופפים בירושלים – עיר דוד

בס"ד

שלום לכולם

ברצוני לשתף אתכם באירוע מאוד מיוחד, שאנו צוות תופי שמחה, מתופפים בירושלים ערכנו היום, לכבוד חתן בר מצווה שהגיע היישר מבוסטון.

אירוע בר מצווה בירושלים הוא אירוע שבד"כ משולב בטקס עליה לתורה בכותל, אבל האירוע שלפניכם משולב באחד הדברים המרשימים שנעשו אי פעם באזור הכותל.

כידוע, צוות תופי שמחה מגיע לאזור ירושלים כדי לערוך תלוכות בר מצווה בכותל אשר מתחילות בשער האשפות או לסרוגין שער ציון.

התהלוכה הבאה התחילה ממקום שנקרא עיר דוד, ולא סתם תהלוכה, אלא תהלוכה תת קרקעית.

מתופפים בכותל בעיר דוד

עיר דוד, ממוקמת כ-300 מטר דרומית לכותל, מקום שבו יש מנהרות ומחילות מתחת לאדמה מתקופת בית המקדש, עם כל מיני רחובות עתיקים, מקוואות, נתיבי מים, מתקופת דוד המלך ובית המקדש. תהלוכת בר המצווה שערכנו, התרחשה ממש שם, באחת המנהרות שמובילות מעיר דוד לכיוון הכותל. והסיפור לפניכם.

כידוע להקת תופי שמחה עובדת עם מגוון רחב של מפיקים וחברות הפקה. את ההצעה לתהלוכת בר מצווה בכותל הזו קיבלנו מחברת הפקה ראש חוצות, אשר שכרו אותנו לערוך תהלוכת בר מצווה מעיר דוד לכיוון מרכז דוידזון במנהרה תת קרקעית.

מנהרה, שנפתחה לפני זמן קצר, לאחר עבודות חפירה של כ-4 שנים.

כמובן שאנו צוות להקת תופי שמחה, מתופפים בירושלים לקחנו את ההצעה בשמחה רבה משום שזו תהלוכת בר מצווה לא רגילה ודבר חדשני, עם הרבה אופי וקדושה, שאף אחד לא עשה את לפני. אולי דוד המלך בתקופת בית המקדש כאשר יצא לטייל ברחובות.

את האירוע של בר המצווה המיוחד הזה היו צריכים להתארגן כמה גורמים מוסמכים כדי שזה התקיים.

הראשון מבינהם היא חברת ההפקה ראש חוצות, השני זה עיר דוד, השלישי זה מרכז דוידזון,ואנחנו צוות תופי שמחה הרביעיים.

מי שחגג את בר המצווה המיוחשת הזו היא משפחת יעקובסון אשר הגיעה מבוסטון כדי לערוך טקס בר מצווה לאחד הילדים, והיה ממש מיוחד, משהו בלתי רגיל שלא רואים בכל יום.מתופפים בירושלים - עיר דוד

אנו, צוות מתופפים בכותל הגענו לעיר דוד בשתוף עיר דוד אירועים vip, ונכנסו לאחת המנהרות התת קרקעיות כדי לחכות למשפחת יעקובסון אשר יגיעו בעוד מספר דקות.

חיממנו את הכלים, תוף, שופר, קלרינט, וחיכינו שהחבר'ה יגיעו.

ברגע שהמשפחה הגיעה לאמצע המנהרה, מקום שבו היה מרווח גדול בצורת קשת גדולה, התחלנו בתרועות שופר לפתיחת שערי מנהרות{שמיים}, ולאחר מכן חגיגה גדולה עם תופים וקלרינט.

כמובן שמשפחת יעקובסון היתה מופתעת לחלוטין, ולא הבינו איך אנחנו, צוות מתופפים לירושלים, נכנסנו לאמצע המנהרה, מקום שרק vip נכנסים, ואנו הרגשנו vip למשך חצי שעה.

התחלנו בנגונים שמחים עם שירי קדושה של בר מצווה לכבוד החתן והמשפחה, וכמובן זה אוטומטי הלך למעגלי ריקודים קטנים וצפופים בתוך המחילה הקטנה. אבל היה שמח במיוחד, משום שאף אחד לא ציפה שדבר כזה יקרה באמצע מנהרה שמובילה מעיר דוד לכיוון הכותל.

שרנו, רקדנו ושמחנו את חתן בר המצווה והיה פשוט נפלא, כמובן שהמשפחה הודתה לנו מאוד והיו ממש מבסוטים מכל החגיגה שערכנו.בר מצווה בכותל - עיר דוד

לאחר מכן נודע לי מאיש ההפקה של ראש חוצות שרעיון תהלוכת הבר מצווה הלא רגילה הזו היה רעיון של אחד הדודים. זמן ומקום טוב להגשים חלום.

לאחר מכן המשכו במנהרה, אנו להקת מתופפים בירושלים עם משפחת יעקובסון לכיוון מרכז דוידסון, ושם יצאנו לאוויר הצח והקדוש של הכותל.

חוויה נפלאה שנהנינו ממנה מאוד כל צוות תופי שמחה. ותמיד אני אומר ומזכיר לעצמי שכל אירוע של מתופפים בירושלים או מתופפים בכותל הוא אירוע מיוחד במינו עם הרבה אופי, האמת לא ידעתי עד כמה, עד אשר ערכנו תהלוכה במקום שדוד המלך טייל לפני אלפי שנים.

תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *