בר מצווה,  בר מצווה בכותל,  מתופפים לבר מצווה,  תופי שמחה

משנכנס אדר מרבין בשמחה יתרה

בס"ד

מה שלומכם חברים יקרים?

אצלנו, להקת תופי שמחה הכל מעולה. אומנם עוברים תקופה לא פשוטה מבחינה בטחונית אך רק בעזרת הבורא יתברך נעבור אותה ונראה לכל העולם ובמיוחד לעצמנו כמה עם ישראל חזק ברוחו ובנפשו.

למרות המצב הקיים שנוצר ברחובות הארץ שהמצב הבטחוני התערער וקשה מאוד להתנהל בחיי היום יום. קושי שמלווה את עם ישראל כבר מחג הסוכות אשתקד. קושי של חוסר וודאות, קושי שמלווה ברצון עז שישתנה לטובה ויד ישראל תהיה על העליונה – למרות כל זאת, אגלה לכם סוד קטן שאותו לימדונו חז"ל – "יש עניין שהכל יתהפך לטובה" והשאלה היא מתי יתהפך? – "משנכנס אדר מרבין בשמחה". ברגע שנכנס חודש אדר יש עניין להיות בשמחה יתרה, כלומר כל השנה צריכים להיות בשמחה אבל בחודש אדר צריכים להיות בשמחה כפולה.

אז הנה חודש אדר הבא עלינו לטובה יש עניין שהכל יתהפך לטובה, כל המצב הקיים של חוסר הוודאות מהבחינה הבטחונית ישתנה בעז"ה רק בזכות השמחה ובזכות הכוח האדיר של חודש אדר.

חרף המצב הבטחוני המעורער מחודש תשרי, מזמן של חג סוכות ועד היום הזה, תהלוכות בר מצווה בכותל התקיימו. אומנם חצי מהן התבטלו או שעברו מקום כמו לחגיגת בר מצווה בבית כנסת או לחגיגת בר מצווה במצדה אבל…… מה שחשוב הוא שהשמחה לא נפסקה לעולם ולא תיפסק לעולם. לא משנה באיזה מצב עם ישראל נמצא – חרף כל הקשיים הביטחוניים עם ישראל בשמחה.בר מצווה בממילה

עכשיו בזמן זה במיוחד, זמן חודש אדר לפני חג פורים, זה הזמן לנצח את היצר הרע, את יצר הטרור שמנסה לשאוב ולינוק מהקדושה. זה הזמן להיות בשמחה יתרה ולא לפחד. בעז"ה עם ישראל ינצח בעזרת השמחה ומי שירצה לבוא לחגוג בר מצווה בכותל עם תופים ושופרות לא יפחד ולא יחשוב פעמיים אם לבוא לכותל המערבי או לא.

חבר'ה פשוט לבוא. כותל המערבי הוא מקום שהשכינה לא זזה בו מעולם ולא תזוז לעולם. ובעזרת השמחה כולנו רק נגדל וכך נוכל לגדל את ילדינו לעולם טוב יותר וארץ קדושה לעם קדוש.

אנחנו, מתופפים בכותל כאן בשבילכם כדי להעצים לכם את השמחה כאשר אתם מגיעים לכותל בכדי לערוך עלייה לתורה.

בהצלחה לכל עם ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *