בר מצווה בכותל,  עליה לתורה בכותל,  תופים ושופרות לכותל

אבידת בת מלך

בס"ד

שלום לכולם

חדשות משמחות אני הולך לספר לכם חברים יקרים.

באמצע כל הבלאגן של עירעור מדינתנו הן מבחינת יחסי ערבים – יהודים, והן מבחינת חוסר יציבו הממשלה, והן מבחינת של פחד האנשים להגיע לכותל כדי לחגוג בר מצווה בכותל עם מתופפים ושופרות – נולדה לי בת מתוקה ומקסימה בחסדי השם.

לאחר חמישה בנים מקסימים ומתוקים סוף סוף נולדה לי בת בשעה טובה ומוצלחת – לכן חשבתי לקרוא למאמר "מעשה מאבידת בת מלך".

אז נכון, לא פשוט בתקופה האחרונה במדינתנו הקטנה והקדושה. יש חוסר יציבות והרבה חוסר וודאות לאיפה כל מה שקורה הולך – בקיצור לאיזה כיוון נושבת הרוח?, ומי באמת דובר אמת?.

אבל, חייבים להיות אופטימיים, וחייבים להאמין באמת, כי רבי נחמן אומר שלשקר אין רגליים ותמיד האמת תרצה לצאת החוצה, האמת ממתינה בשקט ואז ברגע אחד של אמת היא פורצת החוצה. בעולם של שקר, שהרבה אנשים שמנהלים כביכול את מדינתנו הקדושה לא דוברים אמת, גונבים, אונסים, ורצים אחרי תוואת בצע וממון. אנו, עם ישראל הקטן והקדוש חייב להאמין באמת וחייב להאמין שבסוף יהיה טוב והכל ישתנה לטובה.

בסוף יהיה ראש ממשלה שדוגל באמת וסוף סוף באמת ירצה בטובת העם ובכלכלה נכונה לאנשים שהם קשיי יום. בסוף יהיה נשיא מדינה שלא מפחד מאף אומה בעולם ואומר את האמת כי רק האמת נכונה לכם ישראל. בסוף יהיה שר חינוך שיחשוב שללמד את עם ישראל ערכים ומורשת של העם היהודי ותורה זה יותר טוב מלימוד של ארצות שונות של רחבי העולם שזה לימוד של גויים. בסוף יהיה משמעת בכנסת ומי שידבר על להשמיד את עם ישראל ייכנס לכלא לתקופה בלתי מוגבלת. בסוף יהודים יקרים יגיעו לירושלים לערוך עליה לתורה בכותל עם תופים ושופרות. בסוף יהיה שמח.

בסוף עם ישראל ימצא את בת המלך שזו הנשמה של ישראל, השכינה של עם ישראל, האמת של עם ישראל בכל אחד מאיתנו. כמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב שבסוף בת המלך נמצאה.

אז, איפה היינו?, נולדה לי בת מקסימה ומתוקה. מצאתי את בת המלך האבודה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *