מוסיקה,  מעגל מתופפים,  תופים ושופרות

תופי שמחה – מעגל מתופפים – אירוע כיכר ספרא

בס"ד

שלום לכולם

הפוסט הבא אני כותב בעקבות אירוע של מעגל מתופפים אשר ייערך מחרותיים, בתאריך 12 נובמבר 2013 בכיכר ספרא.

זהו אירוע של הפדרציה היהודית, אשר יהיו בו אלפי אנשים, וצוות תופי שמחה ינעים את העוברים והשבים בכיכר ספרא עצמה עם כ – 10 נגנני תופים ושופרות.

תופי שמחה, להקת מתופפים שמתמחה באירועי בר מצווה בכותל מרחיבה את פעילותה גם למיגוון רחב של אירועים, ואשרינו שאנו הולכים לשמח אנשים יקרים כ"כ בעזרת תופים ושופרות.

אנו נגיע צוות של 10 נגנים, לבושים לבן מסורתי תנכ"י, אשר לכל נגן יהיה תוף ושופר, ולשני נגנים יהיה תוף דון דון גדול אשר הוא יתן את הקצב של הבס של כל המוסיקה וכמה חברה יחזיקו מקצבים שונים על התוף, וכל פעם מישהו בתורו ינעים בסולו על התופים. כמובן שמידי פעם נתקע תרועות שופר לפתיחת שערי שמיים.

האירוע בכיכר ספרא יהיה שונה מסוג האירועים של מתופפים בכותל כי לכותל אנו מגיעים צוותים של 2 נגנים, לכל היותר 3 נגנים. בכיכר ספרא יהיו 10 נגנים, והאירוע וקצב הנגינה הולך להיות עוצמתי ושמח. זה סוג האירועים של מעגל מתופפים שכל נגן אוהב להיות חלק ממנו.

אני מאמין שברחבה יהיו פזורים תופים לקהל הרחב אשר ישתתף במעגל מתופפים ענקי, אשר אנו צוות המתופפים נלמד סוגי מקצבים, סוגי מכות על התוף, וכמובן משחקי ריתמיקה, ולבסוף שירים שאוטומטי לוקחים למעגלי ריקודים גדולים.

זה הזמן לומר "הכול תוף" כי תוף הוא ראשי תיבות של תמימות ופשטות, אז לכל הבאים ביום שלישי לכיכר ספרא, לא צריך להיות נגן מנוסה כדי להשתתף איתנו במעגל המתופפים הענקי שנערוך, פשוט לשבת על תוף, להרגיש את פעימות הלב ולנגן. דבר נוסף לכל הנגנים ולכל הבאים, כל מי שיש לו תוף מקצועי או אפילו לא מקצועי בבית מוזמן להביא אותו גם, כי ככל שהמעגל מתופפים יותר גדול, כך השמחה יותר גדולה.

זמן ההתכנסות בכיכר ספרא של מעגל המתופפים הוא בשעה 2 בצהריים, כאשר את מעגל מתופפים הראשון נערוך בשעה לקראת 3, ואז כבר נזרום לפי השמחה.

מאחל לכולם בהצלחה, וקצב חיוכים מהנה.

בעתיד אנו הולכים להכניס חוק חדש – חוק חיוך חובה.

תודה לכולם מצוות מעגל מתופפים של תופי שמחה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *