מתופפים לתהלוכות בית ספר

להזמנות: 0523-200401

שלום לכל החברים מבית הספר.

כידוע, צוות תופי שמחה, מתופפים לכותל החל את דרכו בתהלוכות בר מצווה בכותל לפני כ-10 שנים.

בערך באותו זמן, חל שינוי גם במסיבות סוף שנה של בתי ספר וגנים, אשר החלו לשלב תהלוכות של מתופפים למסיבות סוף שנה או לתהלוכות סידור וחומש.

אז אתם בטח שואלים את עצמכם, איך יראה היום המיוחד הזה בשתוף צוות מתופפים בכותל אשר הגיע היישר אל בית ספרכם?

אנו נגיע צוות של 2-3 נגנים, לבושים לבן מסורתי תנאכי עם כאפיות על הראש והרבה מצב רוח ושמחה.

נגיע בערך ב7 וחצי בבוקר, נערוך קבלת פנים עם תופים ושופרות לכל ילדי בית הספר. מה זה אומר?, אנו נעמוד בכניסת בית הספר וננגן מקצבי תופים ותרועות שופר כאשר כל ילדי בית הספר מגיעים ללימודים, למרות שאותנו הזמינו רק לכיתה המיוחלת. ככה כל ילדי בית הספר זוכים בחאפלה הגדולה עם התופים והשופרות.

לאחר שסיימנו את קבלת הפנים עם התופים והשופרות, נעבור לכיתה המיוחדת שבשבילה הגענו לערוך את החגיגה.

בד"כ, מסיבת סידור או מסיבת חומש נערכת ע"י תהלוכה מבית הספר לכיוון בית הכנסת בו אמור להיות טקס קבלת הסידור או החומש.

מעגל מתופפים לבית ספר בשמחת טקס קבלת התורה

תהלוכה בה אנו פורסים חופה מלכותית בעלת 4 מוטות מעל ראשי הילדים, עורכים ברכות מיוחדות אותן אף אחד לא ישכח לכל הילדים כמובן בשיתוף ההורים, וקדימה – תהלוכה בקצב של תופים ותרועות שופר המלווים בשירים מסורתיים אשר כל עם ישראל מכיר ואוהב ועושים שמח.

בדרך נעצור למעגלי ריקודים עם כל הילדים וההורים, וזה זמן מרגש לראות את כולם שמחים ורוקדים ושרים שירים, כאשר כל השכנים מציצים מהחלונות בפיהוק של השכמת בוקר.

כאשר נגיע לבית הכנסת או לאולם בו יתבצע טקס מסיבת קבלת התורה, אנו צוות מתופפים בכותל, אשר הגיע היישר מירושלים, נשתלב עם קטעי המוסיקה והנגינה של הילדים, וכאשר המורות יקראו בהכרזה לילדים לעלות לבמה לקבל את הסידור נתקע תרועות שופר לפתיחת שמיים.

כמובן שלאחר מכן נערוך תמונות מיוחדות עם התופים והשופרות עם כל ההורים והילדים, תמונות מצחיקות אשר ישאירו חיוך קטן למשך שנים רבות.