סיפורי מתופפים צדיקים,  שופרות בכותל

מתופפים זאבים צדיקים – חלק ג'

בס"ד

חברינו הצדיק לא האיבד אפילו רגע אחד. בכוחותיו האחרונים הוא החל ללכת לכיוון הכתם השחור כאשר הוא שם לב שהזאבים לא זזים אפילו רגע אחד מהכתם. ברקע עדיין ממשיכות להדהד הלמות התופים ותרועות השופר. מה הולך כאן חברינו הצדיק שואל את עצמו. ככל שהוא רצה להתקרב יותר את הזאבים ואל הכתם השחור, כך הוא פחד יותר ויותר כאשר יגלה את הגרוע מכל.

מה המראה שנגלה לחברינו הצדיק?, מה הזאבים עושים שם?, ומה זה כל תרועות השופר שנשמעות ברקע ופותחות שערי שמיים?.

חברינו הגיע מספר מטרים מהזאבים ופתאום גילה לתדהמתו שהזאבים פשוט עומדים מעל בנו הקטן ונושמים עליו ומעיפים עליו אוויר חם בכדי לחמם אותו מהקור העז ששורר. התינוק היה די רגוע ולא היה לא ניכר שהוא נבהל. התינוק היה רגוע ופשוט הביט על הזאבים והאזין לקצב התופים שנשמעו ברקע ותרועות השופר שהגיעו ממרחקים.

האב המודאג תפס את בנו הקטן ולא האמין למראה עיניו, הוא לא ציפה שבנו הקטן ישרוד בשלג העז כך לבד כאשר הוא שוכב בקור, ובטח לא כאשר נפל מהעגלה במהירות כה רבה, ומי אלו הזאבים אשר חיממו את בנו הקטן?, ומי שלח אותם?, אך כנראה השמחה תנצח, ובזכות שמחתו של האב הוא לא איבד לרגע את התקווה, למרות שברגעים מסוימים הוא היה די קרוב.

כאשר האב הרים את ילדו הקטן, התינוק החל לבכות, וזה היה הסימן שהכל בסדר איתו והוא לא קפא למוות. האב שמח כל כך ולא היה מאושר ממנו. הוא החל לצעוד לכיוון אישתו כאשר הילד בוכה על זרועו. האמא הביטה בהם כלא מאמינה, והיה ניכר ריח גן עדן באוויר. האב הושיט לאמא את התינוק והיא חיבקה אותו כל כך בחוזקה כאשר דמעות זולגות מעיניה.

הזאבים נתנו יללה ארוכה והיה נשמע כמו תרועת שופר ארוכה, ומיד החלו לרוץ במרחבי השלג הגדולים. ההורים לא איבדו אפילו רגע קט, עלו על העגלה והמשיכו בדהרתם אל הצדיק. הדרך היתה מיוחדת מאוד עם ריחות וצבעים של ניחוח גן עדן.

כאשר זוג ההורים הגיעו אל הצדיק, הוא פתח להם את הדלת וכיבד אותם בשתייה חמה. לאחר מכן שאל אותם נו… הזאבים שלי מוצאים חן בעיניכם?. זוג ההורים החל ליבב מדמעות. הצדיק פנה אל האב ואמר לו – זו סגולת הכותל המערבי בירושלים. תרועות השופר והלמות התופים החזקים אשר שמעתם הגיעו מתרועות שופרות בכותל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *