בר מצווה בכותל,  מתופפים בכותל,  מתופפים לכותל,  תופים בכותל

מתופפים בכותל לסרט צרפתי

בס"ד

שלום לכולם

המאמר הבא אני כותב בעקבות חוויה נפלאה שנפלה בחלקי היום.

כידוע, אני מגיע בכל שני וחמישי וראשי חודשים לכותל, כדי לשמח את עם ישראל עם תופים ושופרות.

כל המסע המקודש של מתופפים בכותל בתהלוכת תופים ושופרות היא שמחה, אנרגטית, ומלאה בכל האנדרופינים שהגוף והנשמה חולמים לקבל בכל יום נתון.

כנראה, שאת המסר הזה קיבלו חברינו הצרפתים, והיום הגיעה משלחת דיי גדולה לכותל ששמה אוטסיידר פילמס  בליווי במאי, מפיק, שחקנים,ניצבים ועובדים נוספים, כדי לצלם סרט צרפתי, שעוסק בעם היהודי ובארץ ישראל. שוט נרחב של הסרט צולם בכותל ובסביבתו, אשר מראה איך נראה בר מצווה בכותל בליווי תופים ושופרות.

אנו, צוות מתופפים לכותל, קיבלנו טלפון מעוזרי ההפקה של הסרט יום לפני הצילומים בכותל, ושאלו אותנו, את צוות להקת תופי שמחה, אם נרצה להשתתף בשוט של הסרט בתהלוכת התופים והשופרות.

כמובן שלא היססנו, ושמחנו מאוד שבחרו בנו להשתתף בסרט, והיה די נחמד וכייפי להיות שחקן של הבמה הרגילה שלנו בכותל, כי בשבילנו כל העולם במה, במיוחד שאתה מתעסק ומתפרנס בתור נגן רחוב.

את הצילומים ערכו בשער האשפות, מהכביש הראשי עד לבידוק הכותל, כאשר התחלנו את האירוע בברכות לחתן בר המצווה, תרועות שופר, ואז קצב תופים עם שירים מסורתיים לכיוון הכותל. כמובן שהיה שמח מאוד ולרגע כולם, כולל צוות ההפקה שכח שהוא בסרט וביום צילומים. המשפחה המפוברקת וכל האורחים שמחו, רקדו, שרו, ואת החיוכים והצחוקים אי אפשר היה לעצור גם שהבמאי אמר כת,כת,כת!!!!

כנראה שאת השמחה הזו של צוותי מתופפים בכותל אי אפשר לעצור, גם שאתה בסרט.

ערכנו היום 3 שוטים של תהלוכות לכיוון הכותל, כאשר בכל שוט היה זווית צילום אחרת, אחת מקדימה, אחת מאחורה, ואחת מהצד. בשבילי כל שוט היה תהלוכה ושמחה בפני עצמה, אני בטוח שגם לצוות ההפקה.

חשבתי לעצמי, הסרט הצרפתי הולך להיות מוקרן במדינת צרפת ובכל העולם, איזה זכות נפלה בחלקנו של להקת תופי שמחה להיות חלק מהסרט הזה, אשר מראה חוויה עצומה לכל העולם איך נראה יום בר מצווה בכותל בליווי מתופפים ושופרות.

כאשר רואים את העם היהודי בשמחה אין סופית, עם שירים, ריקודים, תופים ושופרות. לפי דעתי ככה העולם באמת צריך לראות אותנו, בשמחה תמידית, שמחה ללא מעצורים, שמחה ללא גבולות, שמפרקת את כל הבועה לרסיסים ואז נשארים עם העיקר.

רבי נחמן מברסלב אומר " מצווה גדולה להיות בשמחה " . אני מוסיף " כי שמחה זה עולם החירות ".

תודה רבה לצוות ההפקה שבחר בנו, את צוות מתופפים בכותל של תופי שמחה להיות חלק מהחוויה העצומה הזו.

תודה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *