מסיבת חומש,  מעגל מתופפים,  תהלוכת בית ספר,  תופים ושופרות

מעגל מתופפים בית ספר ברנר הרצליה

בס"ד

שלום לכולם

השבוע הגענו צוות של תופי שמחה לבית הספר ברנר שבהרצליה לערוך מסיבת חומש באמצעות מעגל מתופפים לתהלוכה לבית הכנסת.

היה כל כך שמח ומרגש, וברצוני לחלוק עמכם חוויות.

הגענו בשעה דיי מוקדמת לבית הספר, תמיד טוב לקחת מקדם הגנה כאשר מגיעים מרחוק, הגענו מהיישוב תקוע שנמצא קצת אחרי בית לחם.

פרקנו מהרכב את התופים והשופרות ואת שלושת החופות לכבוד חברי כיתה ב, אשר בעוד זמן קצר יקבלו את החומש בבית הכנסת בטקס מרשים עם כבוד ראש העיר.

כאשר הגענו לבית הספר פנה אלינו בחור ואמר – אתם מתופפים בכותל נכון?, אמרנו נכון, אנחנו מתופפים בכותל והגענו היישר מהכותל לשמח את בית ספר ברנר.

כנראה הלבוש, התופים והשופרות הם שנתנו תחושה של מתופפים בכותל, אשר רוב עיסוקנו במקצוע הזה של מעגל מתופפים מתרכז שם בימי שני וחמישי בתהלוכות בר מצווה בכותל.

בתחילה ניגנו קצב של תופים בשלוב תרועות שופר, המשכנו לשירים בשיתוף כל הילדים וכמובן ההורים ומשם זה הלך למעגלי ריקודים של כולם.

המשכנו בברכות שאנו חברי לקת תופי שמחה בירכנו את הילדים בשיתוף ההורים, ומשם פרשנו 3 חופות מעל הילדים והמשכנו בתהלוכה מלכותית לכיוון בית הכנסת.

צעדנו בשילוב תופים ושופרות ברחובות הרצליה, והאמת, אירועים כאלו מרגשים אותי כל פעם מחדש, איך באמצעות השמחה ומקצב התופים ותרועות השופר שפותחות שערי שמיים כולם שמחים ומחייכים, כנראה ככה צריך להראות עם ישראל, כי ככה אנחנו ממש אמיתיים בלי מסכות על הפרצופים.

בזמן התהלוכה עם התופים והשופרות שרנו שירי קדושה שפותחים את הלב שכל עם ישראל מכיר ואוהב, ובזמן התהלוכה ברחובות של הרצליה בשעה 9 בבוקר עם החבר'ה של מתופפים בכותל, היו אנשים שהסתכלו עלינו לרגע ולא הבינו לשנייה היכן הם נמצאים, בכותל או בהרצליה בקניות של שבת.

הגענו לרחבת בית הכנסת ששם קידם את פנינו ראש עיריית הרצליה, ושם ערכנו מעגלי ריקודים עם כל הילדים וההורים והיה דיי מרגש.

נכנסנו לבית הכנסת בתרועות שופר ומשם החל הטקס של הילדים שהיה יפה מאוד ומהנה.

בתחילה ראש העיר אמר ברכות ואיחולים, ודיבר על שני דברים עיקריים שלפי דעתי חשובים והם אבן הבנייה של ארצנו וחינוך ילדינו. הוא דיבר על כיבוד הורים וכמובן ואהבת לרעך כמוך. מה שהיה יפה שהוא שאל שאלות את הילדים על שני הדברים הללו והם ענו לו דברים מקסימים ותמימים.

לאחר מכן מנהלת בית הספר דיברה וחיזקה את דבריו של ראש העיר בנושא כיבוד הורים ואהבת החבר, ומשם הילדים החלו את שלהם בטקס.

הילדים החמודים שרו שירים מרגשים, ניגנו בכלי נגינה בריתמיקה טובה, ולאחר מכן פתחו את ארון הקודש להוצאת כל ספרי הקודש, כמובן שכאן לקחנו צוות המתופפים והשופרות חלק משמח, כאשר ניגנו מקצבי תופים ותרועות שופר ושרנו שירים עם כל האורחים.

הרגע המיוחד הגיע, כל הילדים עלו לבמה לקבל את החומש, וכמובן  ההורים עם כל המצלמות מצלמים ומתרגשים יותר מהילדים.

נהנו מאוד לשמח, ואמן שנזכה לשמח תמיד, מקווה שגם אתם נהנתם עם צוות המתופפים של בר מצווה בכותל שהגיע היישר אליכם.

תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *