מוסיקה,  מסיבת סידור,  מעגל מתופפים,  תהלוכת בית ספר,  תופי שמחה

יחי מתופפים לבית ספר

בס"ד

שלום לכל החברים, לכל בתי הספר שהזמינו מתופפים לפתיחת השנה החדשה, לכל הגנים ברחבי הארץ שלא ויתרו על כניסת הילדים החמודים לגנים בליווי תופים ושופרות. שלום לכולם.

את התאריך הזה צריך לזכור טוב טוב. זהו תאריך מאוד עמוס ריגשית, רוחנית, פיזית ומנטלית. כמובן שזהו תאריך 1 ספטמבר – תאריך שבו נגמר החופש הגדול, בו כל ילדי ישראל היו בחופש ובטיולים ואז מתחיל יום הלימודים הראשון. יום עמוס וגדוש מכל טוב.

לאחרונה, יש איזשהו קטע מאוד מעניין להזמין להקות של מתופפים לבית ספר לפתיחת שנת הלימודים החדשה. אני אומר מעניין כי כל נגן תוף ושופר יודע שאת התאריך הזה 1 בספטמבר הוא לא יעביר בבטלה. זהו תאריך שכל מתופף ותוקע שופר מכל הארץ יעבוד בו בפתיחת שנת הלימודים בכל רחבי הארץ. לא משנה אם אתה נגן תופים ושופרות בחתונות או נגן של להקות מתופפים של בר מצווה בכותל או נגן תופים להנאתך. זהו תאריך שבו כולם עובדים ויותר מזה – אין להשיג נגנים ! ! !.

%d7%9e%d7%aa%d7%95%d7%a4%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%aa%d7%99-%d7%a1%d7%a4%d7%a8חשבתי לעצמי מה כל כך מיוחד ביום הזה, שגם ככה הוא יום עמוס שכל בתי הספר מזמינים את כל חברי להקות מעגלי המתופפים מכל רחבי הארץ וגם אותנו חברי להקת תופי שמחה לנגן בתוף ולתקוע בשופר. מדוע דווקא ביום הזה?, ולא ביום אחר כמו בסוף שנת הלימודים, או ביום שילדי כיתה א' או ב' מקבלים את התורה או חוגגים מסיבת סידור . האם כל בתי הספר עשו איזשהו תאגיד שכל המתופפים יהיו עסוקים ביום הזה?.

לפי דעתי עם ישראל מתחיל להפנים שתוף ושופר הם כלי נגינה אשר מסוגלים להשפיע רוחנית על מהלך השנה של הילדים וגם על צוות החינוך כמו מורים ויועצים. תוף ר"ת "תמימות ופשטות" – הלוואי שכל השנה הילדים ילמדו בתמימות ופשטות ויבינו את החומר הנלמד ויהיה להם תשוקה ושמחה ללמוד את החומר, ולא יתעסקו בכל מיני דברים שרק יבלבלו אותם. הדבר השני הוא שופר שהוא מסמל לכל עם ישראל התעוררות, השתפרות מלשון שופר, ותשובה. תקיעת השופר מסמלת שכל מה שנבקש וכל מה שנברך רק ילך וישתפר.

אז בואו נתחיל את השנה החדשה עם צוותים של להקות מתופפים ושופרות בכל בתי הספר. שהשנה החדשה תהיה לנו עם הרבה תמימות ופשטות. וכמובן, איך אפשר בלי תרועת השופר שפותחת שערי שמיים שכל מה שנבקש ילך וישתפר – אמן.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *