בר מצווה,  בר מצווה בכותל,  מתופפי הכותל,  עליה לתורה בכותל

והעיקר לא להתפחד כלל

בס"ד

שלום לכל עם ישראל היקר

ימים קשים עוברים על עם ישראל, ימים שקשה לכולנו. ימים שצריכים לעבור בירור גדול מאוד לגבי המשך כל מה שקורה כאן בארץ ישראל.

כידוע, בדיוק סיימנו את תקופת החגים בהתעוררות גדולה ובשמחה גדולה. התחלנו את המסע לאומן לציונו של רבי נחמן שקבור באוקראינה, משם המשכנו לטורקיה כדי לקנות תופים חדשים איכותיים לכבוד תהלוכות בר מצווה בכותל. משם נחתנו לימים ספורים לפני יום כיפור הקדוש שצלחנו בתפילות לקדוש ברוך הוא ועשינו סולחה עם כל החברים הישנים שקצת כועסים עלינו, למרות שישנם מקרים שלא באשמתנו, אבל הגדולה היא לעשות סולחה בלי לחשוב אם אנו צודקים או לא – פשוט להתבטל לטוב.

משם הגענו לחג שאני הכי הרבה אוהב שהוא חג סוכות, חג של חאפלה שבועית שבו פוגשים המון חברים. הגחלים לא פוסקים מלהתלחש על המנגל, היין נשפך כמיים, הניגונים לא מפסיקים מלהתנגן. הרי כתוב בתורה הקדושה "ושמחת בחגך והיית אך שמח" – אז צריך לקיים את רצון הבורא בשמחה.

עד כאן הכל היה בשמחה, באהבה, ובהתעלות רוחנית מאוד גבוהה. מה שקרה בארץ ישראל במהלך חג הסוכות הוא דבר שלא ניתן לשער כמה גרוע הוא, וכמה שיפלות צריך להיות לעם הערבי כדי לעשות אותו. עם ישראל עבר כמה מקרי רצח מזעזעים שקשה לכתוב עליהם או קשה לחשוב  עליהם אפילו. איך אפשר לחשוב שבארץ ישראל ערבים יעשו וידוי הריגה לצדיקים שנוסעים ברכב. איך ניתן לחשוב שבארץ ישראל בעיר העתיקה שבירושלים – מקום שאנו מתופפי הכותל עורכים תהלוכות בר מצווה, שם נרצחים יהודים יקרים, ועוד שנשמה יקרה זקוקה לעזרה יורקים לה בפרצוף ואומרים לה הלוואי ותמותי.

אני לא בא להביע את עמדתי הפוליטית, אלא רק משתף אתכם בדברים של בין אדם לאדם. לא יכול להיות בשום מדינה מתוקנת בעולם שעם יבצע רצח של וידוי הריגה מבלי שהעם השני יגיד "זהו, זה לא יכול להמשך כך". אלו דברים שכל מדינה מתוקנת היתה עוצרת מייד, אלו דברים שכל מדינה מתוקנת הייתה מוקיעה מייד, כי את ראש הנחש צריך לערוף כשהוא קטן.

לכן אני קורא לכם עם ישראל היקר, את הארץ הזו ואת שמחת האנשים היהודים היקרים אי אפשר להפסיק לעולם. בזכות השמחה ובזכות הליכוד שלנו ננצח את היצר הרע שרוצה להמית אותנו.

רוצה לומר לכם "והעיקר לא להתפחד כלל". יותר מחצי מהמשפחות שקבעו אירוע בר מצווה עם מתופפים ושופרות ליום עליה לתורה בכותל ביטלו את הגעתן לכותל כי הם מפחדות להגיע או שהאורחים מפחדים להגיע. אין פחד להגיע לכותל, זה מה שהערבים רוצים שיהיה, שנפחד ונפחד ונפחד. הפחד לא ישתק אותנו, ובזכות השמחה של עם ישראל ובזכות הליכוד של עם ישראל ביחד ננצח במלחמה הזו שרוצה לשתק אותנו.

אומרים שבית המקדש השלישי יבנה בזכות אהבת חינם, אז בואו נתחיל לאהוב, להתלכד ולא לפחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *