הקרן למורשת הכותל,  מעגל מתופפים,  עליה לתורה בכותל

הקרן לחסדי הכותל

בס"ד

שלום לכולם

קרה לכם פעם ששמעתם איזה שמועה נפלאה שהרטיטה לכם את הלב. לי זה קרה והחלטתי לכתוב על זה מאמר קטן.

כידוע, הקרן למורשת הכותל אחראית על כל כך הרבה חסדים של אירועים. עליה לתורה בכותל לילדי רווחה, אירועי בר מצווה לניצולי שואה, בר או בת מצווה למשפחות שכולות, בתי ספר, ילדים מחו"ל, חיילי צה"ל, והרשימה עוד ארוכה.

ברצוני לשתף אתכם בחסד ענקי, שעל אודותיו לא תמצאו באיזה תעודה ממוסגרת שתלויה על הקיר עם חיוכים של בננה לרוחב. חסד כל כך גדול שקשה להתעלם ממנו, שאנשים רבים עושים למען איש יקר, יהודי פשוט ותמים. חסד של מפעל שלם למען איש אחד. חסד של עולם ומלואו לעזור, לקוות ולהתפלל שיהיה רפואה שלימה בקרוב.

כאשר נפגשנו כמה חברים באירוע של מעגל מתופפים של ילדי רווחה, התגנבה לאוזני שמועה על חסד גדול של הקרן למורשת הכותל, למען איש יקר שעובד שם, שככה רצה השם וקיבל את המחלה בגזע המוח. כולנו יודעים – מחלה ארורה, אבל עם הרבה תקווה וחוזק נפשי ושמחה יש עניין שהכל התהפך לטובה, ויהיה רפואה שלימה בקרוב. הבחור הפסיק לעבוד, וכמו שרובנו יודעים –  משפחה יש לפרנס, ומשכנתא יש לשלם, אבל מקור פרנסה הולך ומידלדל. אבל החבר'ה היקרים הללו של הקרן למורשת הכותל, החליטו באיזו שהיא וועדה חברית לתרום לבחור. לחזק אותו גם רוחנית וגם כלכלית – כי אין מה לעשות חייבים להמשיך הלאה עם ראש מורם מבחינה רוחנית, וזה תפקיד חשוב מאוד של המשפחה והחברים הקרובים והרחוקים. וגם חשוב מאוד הבחינה הכלכלית, וזה מה שהחברים של הקרן למורשת הכותל החליטו לעשות.

איך אומר הרב שלמה קרליבך – "עכשיו תפתחו טוב טוב את הלב שלכם". החברים היקרים הללו החליטו לתרום לאיש היקר את ימי החופשה שלהם, וכך הוא יכול לפדות אותם בכסף כל חודש. אם עושים חישוב זריז של 400 אנשי עבודה כפול 2 ימי חופשה, זה יוצא 800 ימים. 800 ימים שווה ערך לשנתיים עבודה. עזרה ענקית לזמן כל כך נחוץ, זמן קשה שבעזרת השם יתברך הכל יתהפך לטובה ויהיה רפואה שלימה.

כאשר אני שמעתי על מפעל החסד הזה, פשוט צמרמורת עברה לי בכל הגוף עם זיעה קרה של התרגשות. כי אי אפשר להתעלם ממפעל של חסד שכזה.

עד לאיפה יכול להגיע העם היהודי הקדוש הזה?. מעשה זה – אני בטוח שהגיע עד לכיסא הכבוד.

ובעז"ה שנשמע רק על חסדים מופלאים כאלו, ונתפלל כולנו שיהיה רפואה שלימה לכל עם ישראל.

אמן

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *