מתופפים לכותל

להזמנות: 0523-200401

מתופפים לכותל היא תופעה בכותל המערבי, שהיא ייחודית ומיוחדת לחתני בר מצווה בכותל ואין כמוה ולא תהיה כמוה בכל העולם.
אנו צוותים של מתופפים לכותל אשר נגיע בלבוש לבן מסורתי תנכי עם הרבה שמחה וקדושה.

נפגש באחד השערים של הכותל, שער האשפות או שער ציון, ונלווה את חתן בר המצווה בשילוב כל האורחים והמשפחה לכיוון הכותל עם תופים ושופרות.

נפרוש חופה מלכותית לבנה עם מגן דוד מעל החתן, נתקע תקיעות שופר ונצא למסע קדוש בעזרתכם לכבודו של חתן השמחה.

בדרך נעצור למעגלי ריקודים סוחפים שכמובן חתן בר המצווה יורם על הכתפיים ואנו נשיר "ישמח חתני" וכולם ימחאו כפיים, ובסופם נערוך ברכות מיוחדות לכבוד החתן בר מצווה, ברכות אליהן אף אחד לא יישאר אדיש ואף אחד לא ישכח אפילו בעוד 10 שנים.בר מצווה בכותל

איתנו, עם צוות מתופפים לכותל, מומלץ לקבוע כמה שבועות או חודשים לפני מועד הגעתכם, כדי שנסגור לכם את היום המיוחד, שנקרא בר מצווה בכותל. כך היום הזה סגור לכם ואין הפתעות מיותרות.

אנו נגיע לכותל ביום המיועד כשעה לפני הגעתכם, כדי לחסוך בעיות חניה ופקקים, והכי חשוב כדי שתהיו רגועים ונינוחים שהגענו ואנו לא מאחרים.

בדרככם לכותל נהיה בקשר טלפוני ותאמרו לנו היכן אתם, ומהו צבע האוטובוס שלכם – זהירות אני עיוור צבעים!!!

כאשר תגיעו, אנו צוותי מתופפים לכותל נקבל את פניכם בתרועות שופר אשר יפתחו שערי שמיים, קצב תופים ושמחה מרובה, ונתחיל תהלוכה שמחה וקדושה לכבוד חתן הבר מצווה – זה הזמן לזרוק סוכריות בנחת!!!

תהלוכה שקשה לתאר במילים, ורק מי שחווה תהלוכה כזו עם תופים בכותל יכול להבין על מה אני כותב ומדבר. תהלוכה שכל העוצמות מתחברות יחד, ולראות את כל המשפחה, החברים, חתן הבר מצווה – רוקדים ושרים, ואז אומרים בלב – ימות המשיח באמת קרובים, שאין דאגות ואם יהיה יותר טוב נשתגע.

את התופעה הייחודית שנקראת מתופפים לכותל, אותה תחוו בזמן הגעתכם לכותל,
לא תשכחו לעולם, ובשום מקום בעולם לא תרגישו אותה – רק בכותל בעזרת המתופפים לכותל.
זה הזמן להתקשר ולהזמין אותנו ליום המיוחד שלכם, שנגיע לשמח אתכם עם תופים ושופרות והרבה שמחה קדושה.