מתופפים בכותל – הגעה

להזמנות: 0523-200401

הרגע המרגש עומד להתחיל…בר מצווה

סגרתם הכל לכבוד היום מרגש שנקרא בר המצווה בכותל – אוטובוס, צלמים, מסעדה ואותנו כמובן – מתופפים בכותל, אשר נערוך תהלוכה לחתן עם תופים ושופרות לכיוון הכותל עם הרבה שירים, מחיאות כפיים וכמובן ריקודים ושמחה.
אך לפני שתצאו לדרך וכל השמחה תתחיל עם המתופפים בכותל, הנה כמה טיפים להגעה לכותל אשר ינעימו לכם את היום, כי לאחר 10 שנים של אירועים מסוג של בר מצווה בכותל – אין חכם כבעל נסיון.

*חשוב מאוד לצאת מוקדם לכיוון הכותל, ישנם פקקים גדולים בירושלים בכלל, ובאיזור הכותל בפרט. זמן ההגעה יכול להתעכב בגלל פקק שבד"כ נמצא בכביש הראשי של עליית הכותל, הפקק בזמן לחץ יכול להגיע גם מעבר לחצי שעה. אך אם תאחרו – בלי לחץ… כולם ימתינו לכם ובראשם כמובן אנחנו, צוות מתופפים בכותל, אשר נמתין עם תופים ושופרות וחופה מלכותית לכבוד החתן.

*להביא כמות גדולה של מים לימים החמים. דבר אשר עוזר לכל האורחים, כי בכותל קשה למצוא ברז מים, והמים לקנייה מאוד יקרים.
*לעצור בדרך לכיבוד קל – האורחים ואתם יותר נינוחים לאחר קפה ומאפה. מנסיון, אני רואה משפחות שמגיעות מורעבות לחגוג בר מצווה בכותל, כי לא עצרו לארוחה קלה, ואז כל היום בלחץ, רוצים לגמור הכל מהר מהר. 


*הטיפ הכי חשוב לצלחת האירוע של בר מצווה בכותל הוא להגיע עם כולם לאזור הכותל באוטובוס ביחד. ואם לא מסתדר כולם ביחד, לקבוע עם אלו שמגיעים במכוניות פרטיות חצי שעה קודם הגעתכם, בשל בעיות חניה צפויות, אשר אין אין חניה באיזור הכותל. אני אישית מגיע ב6 בבוקר כדי לחסוך את הפקקים והחנייה.
*בימי החורף הקרים להגיע עם ביגוד חם ומטריות – ואם יורד גשם, לא להילחץ, התהלוכות של מתופפים בכותל בגשם הן השמחות ביותר עם הכי הרבה אנרגיה עוצמתית. כנראה שהגשם גורם לאנשים להיות יותר משוחררים, והאמת גם לנו לנגנים עם התופים והשופרות בכותל.

ועכשיו מה שנשאר זה להגיע, לחייך, לצחוק, להתרגש, להאזין לתרועות השופר, להלמות התופים, ומכאן השמחה עלינו, על המתופפים בכותל. נצעד לכיוון הכותל עם כל האורחים והמשפחה, נעצור לברכות מיוחדות אשר נברך את החתן, נערוך מעגלי ריקודים גדולים ושמחים ו…..

ביננו, בעוד 10 שנים אף אחד לא יזכור את האוטובוס הממוזג או את הקינוחים במסעדה – מה שיזכרו זה את השמחה העוצמתית והאנרגטית עם צוות מתופפים בכותל.