בר מצווה בכותל,  מתופפים בירושלים,  תופי שמחה

תופי שמחה ע"פ יהל

בס"ד

                                         תופי שמחה

שלום לכולם. זהו מאמר שביקשתי מילדי יהל בן ה-9 לכתוב על תופי שמחה. זהו מאמר מנקודת מבט של ילד עם שגיאות כתיב – אבל הן כל כך חמודות. תהנו…

יום אחד היה שני מתופפים בירושלים שאהבו לנגן את כל השירים, דוד מלך ישראל, ישמח חתני, הוד דוינו חי, מי שמאמין לא מפחד, אנחנו מאמינים בן מאמינים, ישראל ישראל בטח בהשם, הם תיפפו בכל מקום. באילת, ירושלים, בכל מקום הם אהבו לתופף. ורוב האירועים שלהם היה בירושלים [בכותל המערבי].

הם לקחו על אירוע בשער האשפות 600 ש"ח, זה היה משהוא של פעם בחיים. לכל נגן שניגן או תיפף היה שני דברים, אחד שופר ושתיים כלי נגינה כל שהוא. שני הנגנים תיפפו ותיפפו  עד שהם שמו לב שאין מספיק נגנים לנגן, אז הם חיפשו אנשים שינגנו אתם, ככה הלהקה הקטנה התפתחה ללהקה גדלה מאוד. אחר כך עוד להקות היצטרפו  לניגון, ואחת מהם זה "תופי שמחה". שזה לא מי שהיצטרף, אלה זו הקבוצה של השני נגנים שהקימו הכל. זאת הקבוצה המקורית. אז אל תיפנו לקבוצות לא מקוריות, אלה תיפנו לקבוצה המקורית. אומרים לכם זה הדבר האמיתי, מי שיודע לנגן מי שהמציא את הדבר הזה לתופף בכותל. אז תיפנו ללהקת תופי שמחה. אושרי פיס מספר הטלפון 052-3200401 תהנו לכם!!!!!!!!!. התקשרו עכשיו אושרי פיס.

אתם רוצים לשיר שירים לכל עם ישראל.

דוד מלך ישראל חי חי וקים, דוד מלך ישראל חי חי וקים, דוד מלך ישראל חי חי וקים. הוד דוינו חי, הוד דוינו הוד דוינו הוד דוינו חי, עם ישראל עם ישראל עם ישראל חי. ישמח חתני יהי כל אמונה ישמח ברכה מאת ה'. ישראל ישראל בטח בה', עזרה ומנגינה לנו. ישראל ישראל בטח בה', עזרה ומנגינה לנו. מי שמאמין לא מפחד ואת האמונה לא לעבד ולנו יש את מלך העולם שהוא שומע אותנו מכולם.

זה כל השירים שתופי שמחה שרים ומנגנים אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *