מעגל מתופפים בכותל,  עליה לתורה בכותל

מתופפים או מחשבים

בס"ד

שלום לכולם

בטח אתם שואלים את עצמכם לאן נעלמתי כל כך הרבה זמן מבלי לעדכן את הפוסט. רוצה לומר שמאוד התגעגעתי לכתוב ומאוד רציתי, אבל לא היתה לי אפשרות לעשות זאת. לא מפני שהייתי עסוק עד לשמיים עם מעגלי מתופפים למינהם או תהלוכות בר מצווה בכותל, אלא משום שהמחשב שלי התקלקל.

מאוד קל לתאר את הקלקול ומאוד קשה היה לעבוד על המחשב. הקלקול נוצר עם מהלך השנים שהמחשב פתאום נהיה איטי מאוד. כלומר, כדי להכנס למנוע חיפוש של גוגל לקח לי 3 דקות, ומשם לעבור למייל עוד 2 דקות ואח"כ לכתוב מאמר שלא נדע, וכך חווית הכתיבה פשוט נעלמה. משהו שאמור לקחת קצת זמן לקח פי 10 זמן. והאמת זה הוציא את החשק לכתוב.

חשבתי על זה לא מעט, כמו שהמחשב נהיה איטי עם מהלך השנים, כך גוף האדם שלנו נהיה איטי כאשר אנו מתבגרים ומזדקנים. חשבתי מה לעשות עם המחשב, לזרוק אותו ואז לקנות מחשב חדש, כידוע היום מחירי המחשבים כל כך זול, או פשוט לתקן את המחשב. החלטתי לתקן את המחשב ולהוסיף לו את הדברים הנחוצים כמו יותר זיכרון. כמו גוף האדם, כאשר הוא נחלש, אנחנו לא זורקים אותו וקונים גוף חדש, אלא מטפלים בו, עוצרים לנוח, לוקחים תוספי תזונה כדי להשלים את המאגרים שהתרוקנו, כל גם אני החלטתי שחבל לזרוק משהו שאפשר לתקן, למרות המחירים הנמוכים של החדש.

אני חושב שאם כולנו פשוט נתקן את הקיים וגם נמחזר את כל הדברים הקיימים, כך כולנו נזכה לאנרגיה מתחדשת לא מחודשת. כי אנרגיה שמתחדשת כל הזמן יש לה חיות והיא מקבלת אופי וכיף לעבוד איתה ופשוט מעריכים אותה. ממש כמו גוף האדם.

אז חבר'ה, יש מחשב מתוקן, בעז"ה יעבוד עוד שנים רבות שבעזרתו אכתוב בפוסט על מעגלי המתופפים של תופי שמחה וגם על צוותי מתופפים של עליה לתורה בכותל בימי שני וחמישי. כמובן אעדכן, אכתוב ואוסיף תמונות חדשות על הפוסט של מקווה תוף שמי שרוצה להתעמק בהלכות ובניית מקווה יוכל ללמוד ולחוות בעז"ה

תודה לכולם ונשתמע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *