בר מצווה בכותל,  מתופפים בכותל,  מתופפים לבר מצווה,  תופים ושופרות

שופרות בכותל לחיילי צה"ל

בס"ד

מאוד מרגש ומאוד מחזק לראות ולהרגיש את עם ישראל מלוכד בחוזק פנימי עצום, בימים הקשים הללו של הלחימה בעזה.

קשה לכתוב מאמר שהוא נושא פוליטי, שהוא לא מתקשר לענין של מתופפים לבר מצווה, אך אנסה להביע בקצרה את מה שאנחנו צוותי המתופפים בכותל מרגישים וחווים בימי שני וחמישי בכותל, וכמובן גם את עמדתי.

המלחמה הסעירה את כל עם ישראל, אך לפני המלחמה בעזה, רצח שלושת הנערים זעזעה את כל המדינה, וגרם לכל עם ישראל להתעורר ולהתאחד. חבל שעם ישראל מתאחד בימים כל כך קשים, אך עדיף וטוב שהתעוררנו והתאחדנו מול אויבנו הרשעים הקמים עלינו לרעה. אני רק חושב שאם היינו מתעוררים ומתאחדים בימים יפים יותר, היה לנו הרבה יותר כיף בארץ ישראל היקרה הזו.

צה"ל הוא הצבא הכי מתחשב שיש, והכי דואג לתושבים שהם אויבים, אך עדיין לא נקראים מחבלים. אין צבא אחר בעולם שמתנהג כמו צבא הגנה לישראל. במקומות אחרים בעולם מזמן היינו שומעים על הרג אזרחים מטורף, והעיקר הוא לנצח בלי להתחשב באף אחד. אצל צה"ל קודם כל דואגים לאזרחים שהם כביכול "חפים מפשע" ואח"כ מטפלים במחבלים. אני חושב שצה"ל יכל לגמור את המערכה הזו מהאוויר בלי שום הרוג מלכות אחד שנפל בעזה, אך קודקודי המדינה החליטו אחרת וכולנו איתכם.

בעקבות פעילות צה"ל, אשר מתנהגים בשיא ההומניטריות כלפי תושבי עזה, קמו קומץ שמאלנים וגינו את "רצח העם בעזה". אני לא מבין על מה אתם מדברים ועל מה אתם מתקוממים. זו ארצנו – ארץ ישראל, וזכותנו להגן עליה במלוא הכח ובמלוא העוצמה. עברו כבר מעל שבועיים ורוב חלקי הארץ חצי מושבת מכל המלחמה הזו, שאתם השמאלנים שקוראים לצה"ל רוצחים, רק מפריעים לגאולה ורק מאטים את סגולת ארץ ישראל למשיח צדקנו.

בעקבות המלחמה הקשה בעזה רוב תושבי ארץ ישראל נפגעו בפרנסתם. אם זה בעלי בתי הקפה, כל מחלקות הבידור למינהם, בנייה, ועוד הרבה. גם אנחנו צוותים של מתופפים לבר מצווה בכותל נפגענו דיי קשה, והרבה לקוחות גם מהארץ וגם מחו"ל ביטלו את הגעתם לכותל בכדי לערוך חגיגת בר מצווה. אפשר להבין אותם מהבחינה שלאנשים אין חשק לשמוח כאשר אנו שומעים בחדשות על הרוגים ופצועים אשר חירפו את נפשם למען ארץ ישראל.

אבל, בכל האירועים של בר מצווה בכותל עם תופים ושופרות אנו מקדישים לכל עם ישראל כמה שירים שמחים ומאוד עוצמתיים כמו: "אל תירא ישראל כי גור אריה אתה, והעיקר לא לפחד כלל". בסוף האירוע כולנו מברכים את חתן בר המצווה, את כל עם ישראל, ולבסוף את חיילי צה"ל היקרים בתרועות שופרות ארוכות לכיוון הכותל.

מי ייתן והקדוש ברוך הוא ימחק את כל אויבנו הקמים עלינו לרעה, ויעטר את עם ישראל וחיילי צה"ל בעטרת ישועה וניצחון. אמן.

תודה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *