בר מצווה בכותל,  מעגל מתופפים,  מתופפים בכותל,  תופי שמחה

קייטנת תופי שמחה

בס"ד

שלום לכולם.

כידוע, החופש הגדול הגיע ואנחנו נמצאים בעיצומו. הן מבחינת של אירועים של בר מצווה בכותל והן מבחינת של קייטנות לילדינו במבחר העצום ורב שהמתנסים ובתי הספר השונים מציגים.קייטנת מתופפים בכותלאת הקייטנה הילדים מאוד אוהבים ומאוד מתרגשים לקראתה ולפי מה שאני רואה על ילדיי, הם מאוד אוהבים ללכת לקייטנה ומאוד אוהבים להשתתף ברוב הפעילויות – אם זה פעילות ספורט, או פעילות של מים כמו בריכה, או פעילות של יצירה, בלונים, מתנפחים, ריקודים, מעגל מתופפים ועוד הרבה והרבה.

אך הפעם איך שהוא התגנבה אליי קייטנה מסוג שונה, הילדים קוראים לה קייטנת תופי שמחה. מיד אסביר איך זה מתנהל. הילדים קמים מאוד מוקדם בבוקר, שאני אומר מוקדם אני מתכוון ל-4 ורבע בבוקר. טובלים במקווה קר להתרעננות הנשמה והגוף, ומיד נוסעים לקבר דוד המלך להתפלל תפילת נץ שחרית. זהו אחד המקומות האהובים עליי לתפילת שחרית.

לאחר התפילה עושים איזה קפה קטן שהחבר'ה של הכולל לילה מארגנים את מצרכיו, לומדים איזה לימוד קטן על פרשת השבוע או דיבורים של רבי נחמן במרסלב. בינתיים מגיעים רוב חברי להקת תופי שמחה, ואז כולנו יורדים לכותל עם תופים שופרות כדי לשמח חתני בר מצווה. כאמור הילדים איתנו לבושים בלבן מסורתי תנכי, עם כאפיה על הראש וגם מאורגנים עם תוף קטן ורצועה מתאימה למימדים של ילד. קייטנת תופי שמחה

כאשר מגיעים למתחם הכותל המערבי ממתינים לאירוע שיגיע, בזמן ההמתנה מנגנים מקצבים, לומדים תורה, שותים קפה, אוכלים ארוחת בוקר, מספרים סיפורי חברים, וכמובן הילדים איתנו שירגישו איך מתנהל יום עבודה של אבא. כמובן שהם מאוד נהנים וגם מרווחים קצת דמי כיס שיבזבזו בחופש הגדול. הרבה שואלים אותם "מה תרצו לעשות שתהיו גדולים"?, והם עונים "מתופפים בכותל כמובן".

תהלוכות בר מצווה בכותל הם דבר שרואים לא מעט ואולי אפילו דיי הרבה, אבל לראות ילדים בני 9-10 המתלווים לאבותיהם בלבוש לבן מסורתי עם תוף ושופר, ומנגנים, שרים ורוקדים לכבוד המשפחה והחתן, זה משהו שרואים רק פעם בשנה בחופש הגדול, בקייטנת תופי שמחה.

חוץ מתהלוכות  בר מצווה בכותל קייטנת תופי שמחה פועלת גם במעגלי תופים ברחבי הארץ, מה שאומר שהילדים מתלווים למעגלי מתופפים לסוגים שונים של הפעלות לקבוצות. האמת שהילדים דיי עוזרים, הם סוחבים את התופים, מסדרים אתם לפני כל הפעלה, והכי חשוב לראות אותם שמחים כי יש להם זמן איכות עם אבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *