בר מצווה בכותל,  מתופפים בכותל,  מתופפים לכותל

מתופפים בכותל בשלג – המשך

בס"ד

שלום לכולם

מה שלומכם אחרי כל הסערה שעברנו בשבוע האחרון?

מתופפים בכותל בשלג

אצלי הכל בסדר, ולא כתבתי מאמרים ופוסטים על מתופפים בכותל או תהלוכות בר מצווה בכותל, כי אצלנו ביישוב במזרח גוש עציון לא היה חשמל כמה ימים והיינו מנותקים. האמת ניתוק מבורך שהביא רק זמן איכות למשפחה.

כידוע, סופה לא רגילה הגיעה לארצנו, והיה המון שלג באיזור ירושלים, ובאיזור הכותל, מקום שאנו צוותי מתופפים לכותל מתפרנסים בתהלוכות בר מצווה.

הסופה החלה כבר ביום חמישי, ותמיד אני אומר לכל המשפחות אשר באות לחגוג בר מצווה בכותל, אם אתם מתכוונים להגיע בכל מזג אוויר – אני מגיע בכל מחיר. ובאמת בכל מחיר ובכל מזג אוויר אני מגיע עם חברי צוות תופי שמחה כדי לערוך תהלוכות והפקות של בר מצווה בכותל.

ביום חמישי האחרון היה משהו שונה ולא רגיל, 2 משפחות אשר היו אמורות להגיע לחגוג עליה לתורה בכותל לא הגיעו, והסיפור לפניכם.

תופים ושופרות לכותל

דיברתי ערב לפני עם המשפחות, ושניהם אמרו לי שבכל תנאי מזג אוויר הם יגיעו לחגוג בר מצווה בכותל עם מתופפים מפני שיש מקום מקורה מיוחד כדי שנוכל לערוך את השמחה עם הריקודים והשירים לכבוד החתן עם כל המשפחה והאורחים.

ואכן דיברתי עם המשפחות גם ביום חמישי, ביום האירוע, ושניהם יצאו מאיזור המרכז בדרך לירושלים לחגוג בר מצווה בכותל.

ארזתי את הציוד הנדרש – תוף, שופר, חופה מלכותית, וירדתי לאוטו בכדי לנסוע לכותל. באמצע הדרך עשיתי פארסה משום שהדרכים היו חסומות בדרך לירושלים. כמובן שדי התבאסתי כי רציתי להיות חלק מחגיגת בר מצווה בכותל בשלג, אבל לבורא היו תוכניות אחרות.

כמובן שדיברתי עם המשפחות והסברתי להן את המצב הנתון שאני אישית לא יכול להגיע לשמח אותם בחגיגת עליה לתורה בכותל, והצעתי לשלוח צוות מתופפים לכותל אשר גר בקרבת המקום.

כמובן שההצעה התקבלה בברכה, ו2 המשפחות אמרו שבעוד שעה הם אמורים להגיע, כי עכשיו הם יוצאים מאזור לטרון.

למשפחות לקח בדיוק שבוע להגיע לכותל, כי הדרך היתה חסומה עם שלג כבד בדרך לירושלים. ורק היום ביום חמישי, שבוע לאחר המועד המתוכנן הגיעו 2 המשפחות המיוחלות לערוך בר מצווה בכותל עם תופים ושופרות.

כמובן שצוות המתופפים שהגיע לכותל ביום השלג קפא מקור, ועוד במיוחד שהוא חיכה קרוב לשעתיים כדי לדעת מה קורה, כי גם הקווי טלפון נפלו.

מי ייתן ונישאר בשמחה תמידית, ונזכה ושמח את עם ישראל. אמן….

כמה חברים הציעו שנקרא לנו בימי שלג סוערים "מתופפים בקוטב" ולא "מתופפים בכותל".

כמובן שכל צוותי מתופפים לכותל היו בהלם מכל השבוע האחרון של הסופה שפקדה אותנו, וחלקנו מאוד וותיקים בתחום מעגל מתופפים לכותל, וכל אחד אמר שהוא לא זוכר מזג אוויר כל כל קיצוני כמו שקרה בשבוע האחרון.

אבל אני חוזר ואומר הכל בחסדי השם, אני מגיע בכל מחיר לשמח חתני בר מצווה בכותל עם תופים ושופרות.

תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *