מסיבת חומש,  מסיבת סידור,  מתופפים בירושלים,  מתופפים בכותל,  מתופפים לכותל

מתופפים בירושלים – מסיבת סידור בית מנחם

בס"ד

להזמנות מתופפים למסיבת קבלת התורה : 0523-200401

שלום לכולם

השבוע ערכנו תהלוכת תופים ושופרות לבית ספר בית מנחם שהגיעו לירושלים היישר מלוד.

התהלוכה של מתופפים בירושלים, עם התופים ותרועות השופר, היתה שמחה במיוחד, עם אופי וניחוח יהודי שורשי.

זו השנה השניה שאנו, צוות תופי שמחה – מתופפים המתמחים לאירועים של בר מצווה בכותל, עורכים תהלוכת מסיבת סידור עם תופים ושופרות לילדי בית ספר בית מנחם, והאמת כל שנה זו התרגשות גדולה לשמח מחדש את הילדים החמודים.מתופפים בירושלים

נפגשנו, צוות המתופפים ו2 כיתות א,  במתחם קבר דוד הצמוד לשער ציון. כל הילדים ערכו ריקוד מיוחד, ובמהלך הטקס הם קבלו את הסידור עם התרגשות גדולה. גם כיתה א בנים וגם כיתה א בנות. כמובן שכל ההורים של הילדים היו, וההתרגשות היתה גדולה.

לאחר קבלת הסידור, ולאחר שכל ילד וילדה קיבלו כובע כתר מלכותי על הראש, פרשנו 2 חופות מלכותיות מעל חתני וכלות מסיבת הסידור של בית מנחם, תקענו בשופרות לכבוד מנהלת בית הספר בית מנחם  – הרבנית פנינה, ולאחר מכן לכבוד רב בית הספר – הרב שניאור.

ממתחם קבר דוד יצאנו בתהלוכת תופים ושופרות לכיוון הכותל, דרך הרובע היהודי, שבמהלך התהלוכה עצרנו להסברים קטנים ולמעגלי ריקודים.

כמובן איך שהתחלנו את התהלוכה, הסתכלו עלינו כל מיני אנשים שחיים ועובדים ברובע היהודי ואמרו – "בר מצווה בכותל?", ולרגע התבלבלו להם הימים, כי הם רגילים לראות אותנו בימי שני וחמישי בתהלוכות של בר מצווה בכותל, ואיך זה שיש מתופפים בירושלים ביום ראשון?

ברגע שאמרנו להם שזה לא בר מצווה בכותל, אלא מסיבת סידור לילדי כיתה א, הם צחקו והבינו שישנם מתופפים בכותל בשאר ימות השבוע, ולא רק בימי שני וחמישי.

לאחר שתקענו בשופרות לכבוד מסיבת הסידור, והסברנו להורים ולילדים למה שופר נקרא שופר?, כי מה שנברך ונבקש ילך והשתפר, יצאנו בתהלוכת תופים ושופרות המלווה בשירים שמחים. כמובן שכל ההורים היו מאוד נרגשים, ולא הפסיקו לצלם את ילדיהם החמודים.

מתופפים ושופרות בכותל

את עצירת הריקודים העיקרית ערכנו ברחבת בית הכנסת החורבה. שם היו שני מעגלי ריקודים, אחד בנים ואחד בנות, והגיעו הרבה חיילים אשר לא קשורים לאירוע לרקוד עם ילדי כיתה א של בית הספר בית מנחם.

בזמן התהלוכה עם שופרות לכותל, היתה התרגשות גדולה, של ילדי בית הספר, ההורים, המחנכים, הרב, המנהלת והאמת גם שלנו, של צוות המתופפים לכותל, אשר אירוע כזה של מסיבת סידור, הוא אירוע מיוחד עם מלא התרגשות ושמחה לכבוד הילדים החמודים.

אמן ונזכה לשמח את עם ישראל עם תופים ושופרות, לא רק בתהלוכות של בר מצווה בכותל, ובתהלוכות של מסיבות סידור, ומסיבות של קבלת התורה, אלא שמחה עילאית תמידית ומקודשת מעומק הלב, ומשיח צדקנו יגיע בקרוב.

תודה

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *