מעגל מתופפים,  מעגל מתופפים לילדים

מעגל מתופפים לילדים בחופש הגדול

בס"ד

שלום לכל הילדים.

את הפוסט הבא אני מקדיש לכם ילדים חמודים, אשר יצאתם לחופש הגדול לפני כשבוע.

אני בטוח שרובכם – ילדים חמודים הולכים לקייטנה ועושים כיף חיים. בטח אתם הולכים לבריכה ומשתוללים במים, צוללים, משפריצים מים אחד על השני וצוחקים הרבה. אני רוצה לספר לכם שגם אני בתור ילד אהבתי מאוד את החופש הגדול וממש אהבתי ללכת לקייטנה לעשות כיף חיים.

כיום, אני גם אוהב את החופש הגדול, אבל מנקודה קצת אחרת. כיום אני עובד קשה בחופש הגדול, אבל אני נהנה מכל רגע. עבודתי היא לעבור בין הקייטנות שפרוסות ברחבי הארץ ולערוך לכם – ילדים חמודים מעגל מתופפים לילדים. את מעגל המתופפים אני עורך עם 36 תופים, רמקול מוגבר ומיקרופון, מחצלת גדולה, לבוש לבן מסורתי והרבה שמח.

מעגל מתופפים לילדים
מעגל מתופפים לילדים

את מעגל מתופפים לילדים אני מתחיל בלימוד מכות בסיסיות על התוף – ישנם שתי מכות בסיסיות על התוף. משם אנחנו יוצאים למסע של משחקי ריתמיקה על התוף כמו תוף אחרי בן אדם, כלומר אני עושה מקצב מסוים על התוף וכולם חוזרים אחריי. לאחר מכן מעגל מתופפים לילדים משולב בלימוד מקצבים בסיסיים על התוף – מקצבים שכמעט כל השירים שאתם מכירים יושבים על המקצב הזה. המקצבים כל כך בסיסיים שכל אחד יכול לנגן אותם בכל אירוע משפחתי או עם חברים או סתם לשבת לבד ולנגן.

לאחר מכן נערוך סיבוב סולו בין כל המשתתפים וכל אחד ינגן בתורו סולו. סולו פירושו שכל אחד מנגן מה שהוא רוצה, איך שהוא רוצה, באיזה עוצמה שהוא רוצה אבל בזמן מסוים, כלומר יש לו זמן מסוים להתחיל ולסיים.

השיא של מעגל מתופפים לילדים יהיה במשחק האחרון שנקרא משחק הפדיחה. זהו משחק שכל הילדים מנגנים על התוף ביחד רק מתי שהם מקבלים סימן. יש סימן למקצב מהיר, יש סימן למקצב איטי ויש סימן לא לנגן בכלל. הילד או הילדה שמתבלבלים מקבלים משימת פדיחה במרכז המעגל. זהו משחק כייפי לסיים מעגל מתופפים לילדים אשר כל הילדים אוהבים ומשאיר טעם של עוד להמשך.

מעגל מתופפים לילדים של תופי שמחה
מעגל מתופפים לילדים של תופי שמחה

אז ילדים חמודים אני מאחל לכם חופש גדול מהנה ומלא חוויות נעימות ואולי נפגש באחת מן הקייטנות שאגיע לערוך מעגל מתופפים לקייטנות.

בינתיים אני שולח לכם קליפ חדש שערכתי באחד המעגלי תופים שערכתי. תוכלו לצפות ולהתרשם.  קליפ מעגל מתופפים לילדים.

נ.ב – לא לשכוח לשמור על עצמכם ילדים חמודים. בכל מקום שאתם נמצאים – גם בים, גם בבריכה, לנהוג בזהירות ולהישמע להוראות המבוגרים. גם אם לפעמים אנו לא מבינים למה, למבוגרים יש יותר חוכמת חיים וכל מה שהמבוגרים אומרים לכם רוב הפעמים זה רק לטובתכם.

תודה וכל טוב.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *