מסיבת חומש,  מסיבת סידור,  מסיבת קבלת התורה,  תהלוכת בית ספר

מסיבת קבלת התורה

%d7%9e%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%aa-%d7%a1%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a8בס"ד

חברים יקרים, היישר מהכותל המערבי נגיע צוות של מתופפים ושופרות למסיבת קבלת התורה של ילדיכם.

להזמנות : אושרי 0523-200401

לאחרונה יש משהו מאוד יפה אשר נחגג בכל הארץ, לדבר הזה קוראים מסיבת סידור או מסיבת קבלת התורה. זוהי מסיבה שבה ילדי כיתה ב' מקבלים את התורה הקדושה. כמובן שכל היום המיוחד מלווה בתרועות שופר ובקצב תופים עם שירים שמחים.

חשוב לציין שמסיבת קבלת התורה נחגגת בכל בית ספר בארץ ישראל. בתי ספר דתיים, ממלכתיים, עממים. אם זה בישוביים דתיים ואם זה ברמת אביב ג או הרצליה. למסיבת קבלת התורה  יש אנרגיה מאוד עוצמתית. מכיוון אחד זה ילדי כיתה ב התמימים והחמודים אשר רוקדים ושרים ומכיוון שני התרגשות ההורים הגאים בילדיהם.

עכשיו נספר את מהלך יום מסיבת קבלת התורה.מסיבת קבלת התורה

אנו, חברי להקת תופי שמחה נגיע בלבוש מסורתי היישר מהכותל המערבי בו אנו עורכים תהלוכות מתופפים לחתני בר מצווה. לרוב האנשים נדמה כאילו יצאנו מאיזה ספר תנכי מתקופת דוד המלך. נגיע בסביבות 7 וחצי בבוקר, בד"כ ביום ששי בבוקר ונערוך קבלת פנים מרשימה בליווי קצב של תופים ותרועות שופר לכל ילדי בית הספר. זהו מתכון מנצח לפתוח את כל הלבבות של כל ילדי בית הספר, המורים, המורות וכמובן למנהלת שתזמין אותנו גם לשנה הבאה.

לאחר מכן נתמקד בילדי כיתה ב' אשר כל המסיבה היא לכבודם. כל ילדי כיתה ב' עומדים במרכז הרחבה, ההורים מסביב מצלמים ומתרגשים. אנו נספר סיפור קצר על השופר שפותח שערי שמיים ונתקע תרועות שופר. לאחר מכן נפצח במעגלי ריקודים עם ילדי כיתה ב' וכל ההורים – זהו הקטע הכי מרגש והכי מרגש והכי מרגש. לאחר שסיימנו את סיבוב מעגלי הריקודים נצא בתהלוכה שמחה לכיוון בית הכנסת ששם נערכת קבלת התורה. בתהלוכה אנו נשיר שירים בליווי כל הילדים וההורים, נתופף מקצבים שונים ומגוונים, ונצעד ברחובות העיר לכיוון בית הכנסת. כמובן שאנו נדאג לחופות גדולות ומלכותיות אשר בזמן התהלוכה הילדים יהיו מתחתיהן.

חשוב לציין שישנם בתי ספר שונים ומגוונים ולא פעם נתקלנו בתגובות של התנגדות נחרצת למתופפים ושופרות בו נערכת מסיבת קבלת התורה. לאחר המסיבה ולאחר כל השמחה עם השירים והריקודים רוב ההורים המתנגדים באים אלינו ומתנצלים אשר הם גרמו להתנגדות ומחלוקת. הכל מובן, ונעשה בשמחה כי שמחה זה עולם החירות. תוף הרי הוא ר"ת של תמימות ופשטות כמו ילדי כיתה ב' החמודים.

להזמנות : אושרי 0523-200401

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *