ארוחת בוקר בדרך לכותל,  בר מצווה בכותל,  מתופפים בכותל,  מתופפים לכותל,  עליה לתורה בכותל

בר מצווה בכותל – ארוחת בוקר

בס"ד

שלום לכל המשפחות אשר באות לחגוג בר מצווה בכותל, עם תופים ושופרות ושמחה אין סופית לכבוד חתן בר המצווה.

את רוב הארגונים המשפחות סוגרות לבד, אם זה אוטובוס אשר יסיע את האורחים לכיוון הכותל המערבי ואח"כ לטיול באזור ירושלים, אם זה צלם לכותל, או אם זה ארוחת צהריים באיזו מסעדה בירושלים – חלבי או בשרי, אם זה סיור ברובע להעשרת הידע והכנסת תוכן ליום בר מצווה בכותל, אם זה תהלוכת תופים ושופרות באמצעות מתופפים לכותל לכבוד כל האורחים והמשפחה ובמיוחד לחתן.

אך ישנו דבר חשוב מאוד, שבמהלך נסיוני בתחום הזה של ארגון ונתינת טיפים ליום בר מצווה בכותל, אשר משפחות לא יודעות איך לארגן ואיך להתארגן.

ארוחת בוקר בדרך לכותל, זה דבר לא פשוט לארגן, ורוב המשפחות נכנסות למבוי סתום בתחום הזה של הארוחת בוקר.

נכון, צריך לארגן כריכים, שתייה קרה, שתייה חמה, סלטים, לחמניות, שולחנות לארוחת בוקר וגם כסאות, מיחם למים הרותחים…..ועוד הרבה.

לפי דעתי, מה שנכון הוא לקחת חברת הפקה שמתמחה בתחום של ארוחות בוקר בדרך לכותל, כך אתם המשפחות בראש שקט שהכל מוכן, ואתם אורחים בבר מצווה שלכם.

אתם רק תגיעו לאזור בו קבעתם את מקום המפגש לארוחת הבוקר, אם זה פארק קנדה ,לטרון, או גבעת התחמושת, ויש עוד הרבה מקומות מקסימים….. ותהיו חלק מן האורחים אשר באים לאכול בנחת.

שאני כותב בנחת אני מתכוון לזה, כי כאשר ההורים של חתן בר המצווה צריכים לפתוח שולחנות, ולארגן הכל, והאבא שכח משהו, והאמא שכחה את עצמה מרוב התרגשות, ההורים לא נהנים. וחבל שביום הכי שמח של בנם שהוא בר מצווה בכותל, ההורים יהיו עצבניים ולא נינוחים.

לכן, ישנם בשוק המון חברות אשר מספקות ארוחת בוקר בדרך לירושלים למשפחות אשר באות לחגוג בר מצווה בכותל.מתופפים בכותל עם תופים ושופרות

אומנם זה יעלה לכם קצת יותר, ולא הרבה, אבל החיוך שיישאר על פניכם שווה את הכל.

כך לפני עצירתכם תרימו טלפון אחד קטן ותודיעו לאיש הקשר של הארוחת בוקר שאתם מגיעים בעוד רבע שעה, תרדו מהאוטובוס כמו בני מלכים,  תשתו משהו בנחת, ותאכלו כריך לשובע.

האמת זה שווה, הרי אתם באים ליום עליה לתורה בכותל, העיקר שיהיה בשמחה.

תודה.

4 תגובות

    • אושרי פיס

      בס"ד
      יופי, בעז"ה נשמח את כל עם ישראל עם תופים ושופרות בתהלוכות בר מצווה בכותל.
      תודה

    • אושרי פיס

      בס"ד
      רק להזכיר, מלך יש רק אחד, אני הוא בן של מלך.
      אני שמח שהשתמשת בשירותנו של מתופפים לכותל לתהלוכות של בר מצווה בכותל.
      אמן ונזכה לשמח תמיד.
      תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *