בר מצווה בכותל,  גוגל,  מתופפים בכותל,  מתופפים לכותל

גוגל מתופפים

בס"ד

שלום לכולם

הפעם אני הולך לכתוב מאמר קצת מוזר – מאמר על קידום אתרים, קידום להקות מתופפים בכותל, קידום מכירות והכי הכי חשוב קידום אמונה בקדוש ברוך הוא.

ישנם סוגים רבים של להקות מתופפים בכותל ובגדול כולם, ממש כולם עושים שמח. חלקם משקיעים יותר וחלקם משקיעים פחות. אני חושב שזה קשור לנסיון של להקת המתופפים.

מה שאכתוב היום הוא איך מתבצע קידום המכירות וקידום האתר של אותה להקת מתופפים בכותל, אשר לכל להקת מתופפים יש שיטה שונה כיצד לקדם את האתר שלה ואת שיטת המכירות של אירועי הכותל בפרט ואירועי מעגלי התופים.

ישנם להקות אשר שיטת הפירסום שלהם הוא ע"י גוגל אדוורדס. כלומר אם מישהו חיפש במנוע החיפוש של גוגל צמד מילים או אפילו מילה אחת שהיא: כותל, מתופפים, שופרות, בר מצווה או כל מיני מילים אחרות הקשורות לבר מצווה בכותל או למתופפים, אותה להקה תופיע בעמוד החיפוש של גוגל בחלק העליון הפירסומי של גוגל אדוורדס. שיטה זו עולה ללהקה על כל קליק שהקליקו עליה משהו בסביבות 10 שקלים. שיטה זו היא שיטה מצוינת לפירסום, כאשר אתה שולט על מערך כספך.

שיטה נוספת אשר להקות של מתופפים בכותל מפרסמות היא שיטת הקידום האורגני. כלומר, לאחר שלהקה מסוימת סיימה לבנות אתר אשר אותו היא רוצה לשווק, היא פותחת בקמפיין שיווקי אשר יקדם את האתר בדפים הראשונים של גוגל. שיטת הקידום מחולקת לכמה גורמים עיקריים. אחד מהם הוא כתיבת מאמרים, בלוגים, פוסטים, כלומר האתר צריך להראות שמשהו קורה בו, שמשהו חדש מתחדש בו, וזו שיטה אשר לוקחת זמן רב לכתיבת מאמר. דבר שני לקידום להקת המתופפים בדפים הראשונים היא חילופי לינקים בין אתרים, כלומר – אם אני להקת מתופפים של תופי שמחה נותן לינק קישור ללהקת מתופפים כינור דוד, מה שעשיתי הוא שקידמתי את האתר של כינור דוד. ולהיפך – אם כינור דוד נתן קישור לתופי שמחה, מה שקרה הוא שתופי שמחה קודמה מבחינת גוגל. כל לינק שאתר חיצוני נותן לאתר שלך שאתה רוצה לקדם, האתר שלך מתקדם כי גוגל רואה שיש ענין באתר שלך.

כך אנו, הרבה להקות מתופפים בכותל מקדמים את אתרינו בגוגל. חלקם בשיטת גוגל אדוורדס וחלקם בשיטה של גוגל אורגני.

בגדול, הכל בסיעתא דשמיא.

תודה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *